چه نوع پاتختی مناسب سرویس خواب شماست؟

مهرناز زحمتکش
3 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

میز پاتختی چیست؟

ما پاتختی را به این صورت شرح و توضیح می‌دهیم، پاتختی میزی کوچک است شامل یک یا دو کشو که این میز در کنار تخت خواب شما قرار می‌گیرد. تعداد میز پاتختی بستگی به یک یا دو نفره بودن تخت دارد. تخت دو نفره، دو عدد میز که در طرفین تخت قرار می‌گیرد و تخت یک نفره که یک عدد میز برای آن در نظر می‌گیریم.

استفاده از پاتختی معمولا ابزار و وسایلی است که در طول شب به آنها احتیاج خواهیم داشت از جمله: ساعت، عینک، کتاب، چراغ خواب ، دارو و … 

ابعاد پاتختی چگونه محاسبه می شود؟

ابعاد استاندارد میزهای پاتختی، از ارتفاع سرتخت کمتر می‌باشد. انتخاب مدل میز بهتر است که، متناسب با طرح تختخواب و سبک چیدمان اتاق خواب شما باشد.

انواع مدل‌های میز پاتختی:

کدام مدل پاتختی مناسب اتاق و سرویس خواب شماست؟

معرفی انواع پاتختی

  • پاتختی مدل میز کشویی:

پاتختی مدل میز کشویی، مرسوم‌ترین مدل در بازار است که معمولا یک یا دو کشو دارد. این مدل میز پاتختی معمولا خیلی راحت با مدل های مختلف تخت ست می‌شود.

  • پاتختی مدل میز دیواری:

پایه و اساس این مدل پاتختی‌ها، سوار بر دیوار است و در واقع فضایی را از زمین اشغال نمی‌کند و به دیوار متصل می‌شود.

  • پاتختی مدل مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک:

این نوع از میزهای پاتختی متناسب با چیدمان فضای اتاق و از همه مهم‌تر با سرویس خواب شما انتخاب می‌شود. سبک مدرن در برگیرنده مدل‌های ساده و سبک کلاسیک و نئوکلاسیک در برگیرنده مدل‌های اصطلاحاً سلطنتی می‌باشد.

  • پاتختی مدل شیشه‌ای:

پاتختی مدل شیشه‌ای تلفیقی از شیشه نشکن و چوب است. این مدل در زیر مجموعه مدل‌های مدرن قرار می‌گیرد. پاتختی‌های شیشه‌ای معمولا بصورت طبقه‌ای و چوب آن بصورت حجمی تولید می‌شود.

کدام مدل از پاتختی‌های معرفی شده‌، سبک اتاق خواب شماست؟

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.