برای خرید سرویس خواب عروس، چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

کاربرگرامی
3 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آیا سرویس خواب عروس و داماد فقط شامل تخت‌خواب می شود؟

خرید جهیزیه عروس یکی از مهم‌ترین و مهیج‌ترین خریدها محسوب می‌شود. یکی از بخش های مهم خانه عروس، اتاق و ست خواب عروس است. امروزه تنوع در طرح، رنگ و حتی سبک سرویس خواب بسیار حائز اهمیت است.

اینکه سرویس خواب عروس را منتهی به تختخواب عروس کنیم باوری غلط و اشتباه است. سرویس خواب دارای آیتم‌های مختلفی است که ما بصورت مجزا توضیحاتی را در اختیار شما قرار داده‌ایم.
در مجموع سرویس خواب شامل:

1- تخت خواب
2- تشک خوشخواب
3- میز پاتختی 
4- میز توالت ( میز آرایش)
5- دراور
6- کمد لباس

چه نکاتی را باید هنگام خرید و انتخاب مدل سرویس خواب عروس و داماد در نظر بگیریم؟

مواردی که باید به هنگام انتخاب و خرید سرویس تخت عروس به آن توجه ویژه ای نمود، سبک، رنگ، ابعاد و جنس سرویس خواب است. اگر در آیتم های ذکر شده دقت و توجه کافی را نداشته باشید و تمام تمرکز شما به ظاهر و زیبایی سرویس خواب باشد، هر کدام از موارد ذکر شده می تواند به مرور زمان مشکلاتی را برای شما بوجود آورد. پس به هنگام خرید، نکات مهم‌تری را چاشنی انتخاب خود کنید.

نکات مختلف در انتخاب مدل سرویس خواب عروس :

کدام سبک از سرویس خواب‌های بالا متناسب با اتاق خواب و سلیقه شماست؟

بررسی متریال تخت خواب‌ها:

تخت خواب عروس به سبک مدرن:

امروزه تخت خواب های مدرن، اسپرت بیشتر مورد پسند افراد قرار گرفته‌ است. چیدمان اتاق خواب عروس با این سبک بسیار کار ساده و آسانی است.معمولا سبک مدرن مورد قبول افراد ساده پسند است.

تخت خواب عروس به سبک  کلاسیک:

افراد خاص پسند و با سلایق مجلل این نوع سبک تخت خواب کلاسیک و یا همان سلطنتی را بیشتر می‌پسندند. انتخاب این سبک از سرویس خواب عروس، تغییرات زیادی را در اتاق خواب عروس ایجاد میکند که مهمترین آن انتخاب پرده و روتختی به سبک سلطنتی می‌باشد.

تخت خواب عروس به سبک چرمی:

سرویس خواب عروس به سبک چرم مورد تایید و توجه مقدار کمی از عروس خانم ها و آقا داماد ها است به این علت که به میزان کافی فاخر و شیک تولید نمی‌شود و تولید آن به تنوع محدودی روبه رو شده‌ است. اما باز هم این امر کاملا سلیقه‌ای است و کسانی هستند که انتخاب آنها سرویس خواب  چرمی است.

تخت خواب عروس به سبک لمسه:

این نوع از سبک تختخواب، تلفیقی از مخمل و بافت لمسه و نگین است. گاها این مدل از سرویس خواب بصورت شکیلی تولید می‌شود که توجه عروس خانم‌ها را به خود جلب می‌کند. این نکته را هم در نظر داشته‌ باشید که انتخاب رنگ مخمل در این سبک تختخواب، می تواند کاملا به سلیقه شما تولید شود.

تخت خواب عروس به سبک کشودار:

اتاق خواب هایی که معمولا از فضای کمی برخوردار هستند، بهترین و مناسب ترین انتخاب آن ها برای سرویس خواب میتواند مدل تختخواب سبک کشویی باشد. در این سبک از تختخواب‌ها، از فضای خالی زیر تخت و دیواره‌های تخت بعنوان کشوی لباس استفاده می‌شود.

تخت خواب عروس به سبک فلزی:

با بوجود آمدن مدل و سبک‌های مدرن و کلاسیک، امروزه تختخواب فلزی به ندرت مورد پسند افراد مخصوصا عروس خانم ها قرار می گیرد. اما اگر به دنبال تخت خواب عروس با قیمت بسیار مناسب هستید، حتما سبک فلزی را در نظر داشته‌ باشید.

تخت خواب عروس به سبک تمام چوب:

از قدیم الایام، سرویس خواب عروس را به سبک تمام چوب انتخاب و خریداری می‌کردند. اما به مرور زمان بدلیل قیمت بالای آن و همچنین وزن زیاد، این سبک از سرویس خواب عروس در حاشیه قرار گرفته‌ است. اما اگر صاحب خانه هستید و نیازی به جابه جایی سالانه منزل ندارید، سرویس خواب چوب بهترین و برترین گزینه از تمامی سبک های ذکر شده‌ می‌باشد.

با این سیر توضیحات انتخاب شما کدام سبک است؟

و اما سخن پایانی ما

ما سعی کردیم در این مقاله بصورت مختصر و مفید شما را با سبک های مختلف سرویس خواب عروس آشنا کنیم تا بهترین انتخاب را برای مهم ترین قسمت منزل خود داشته باشید. امیدواریم در این مقاله توانسته‌ باشیم کمکی در راستای خرید سرویس خواب به شما کرده‌ باشیم.

سرویس خواب جهاز

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.