سوالات متداول
سوالات متداول
سوالات مربوط به انتخاب محصول و ثبت سفارش
سهره برای شما این بستر را فراهم کرده است که از راه هایی مثل وب سایت، تماس تلفنی و مراجعه حضوری شما و حتی مراجعه حضوری ما در منزل شما “خرید کالای سفارشی” محصول مد نظر خودتان را خیلی راحت و در کمترین زمان خرید کنید.
اگر شما قصد مراجعه حضوری برای بازدید از محصولات و خرید مستقیم از فروشگاه های سهره را دارید، به شما توصیه می کنیم به صفحه ” آدرس شعب سهره” سر بزنید تا آدرس و لوکیشن نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود را دریافت کنید.
اما اگر قصد ثبت سفارش آنلاین را دارید، لطفا برای کسب اطلاعات دقیق درباره نحوه ثبت سفارش آنلاین به صفحه ” نحوه ثبت سفارش ” مراجعه کنید.
بله؛ شما با ثبت نام در وب سایت سهره می توانید به راحتی بصورت آنلاین در جریان روند خرید خود قرار بگیرید و همچنین ثبت نام در وب سایت سهره مزایای بیشتری همچون تخفیف های شگفت انگیز و امتیازات ویژه برای خریدهایتان می باشد
با توجه به حجم بالای تولیدات مجموعه کارخانجات سهره و سیستم انبارداری مکانیزه، معمولا اغلب محصولات تولیدی سهره در انبار ها موجود می باشند و ظرف چند روزه برای مشتریان عزیز ارسال خواهند شد. اما در صورتی که محصول مد نظر شما در انبار ها موجود نباشد نهایتا طی 7الی 10روز کاری محصول به دست شما خواهد رسید.
همچنین لازم به ذکر است که در صفحه اختصاصی هر محصول شما می توانید زمان تحویل دقیق آن را مشاهده کنید
دریافت خطا در زمان ثبت سفارش ممکن است دلایل مختلفی مانند قطعی اینترنت و… داشته باشد، لذا از شما خواهشمندیم در صورت مواجه شدن با هر گونه اخطار با تیم پشتیبانی سهره تماس بگیرید
بعد از ثبت سفارش توسط شما، همکاران ما در تیم پشتیبانی فروش سهره طی 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مندرج در سفارشتان را با شما بررسی می کنند و بعد از تایید سفارشات شما برای تولید به کارخانه ارسال خواهد شد. بنابراین تنها در این حد فاصل برقراری تماس که حداکثر 24 ساعت به طول می انجامد، شما فرصت دارید در صورت تغییر نظر، محصول خود را جا به جا کنید
بله این امکان وجود دارد؛ شما در زمان ثبت اطلاعات تحویل گیرنده نام فرد مورد نظر را وارد نمایید تا محصول را بتوان به ایشان تحویل داد.
بله، هزینه اعزام تکنسین نصب برای سرهم بندی محصولات، به عهده مشتری می باشد
سوالات مربوط به پیگیری سفارشات
وضعیت سفارش شما در فروشگاه اینترنتی سهره به طور لحظه ای از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد و همچنین می توانید از طریق پروفایل کاربری خود در قسمت پیگیری سفارشات مطلع شوید
همراه عزیز سهره، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، بعد از مطالعه پرسش های متداول، میتوانید با شماره های موجود در قسمت تماس باما، با کارشناسان ما در ارتباط باشید
این سوال پرتکرار ترین سوال همراهان عزیز سهره بعد از ثبت سفارش خود می باشد. پاسخ سوال این است که اصلا نیازی نیست شما بعد از ثبت سفارش به خودتان زحمتی بدهید! حتی تماس گرفتن…
سوالات مربوط به ارسال محصول
برای ارسال محصولات در شهر های تهران و مشهد از مستقیم از طریق تیم لجستیک سهره انجام میشه
و برای شهرستان، از طریق باربری های مورد تایید و کارشناسی شده سهره انجام پذیر است و سپس از باربری با شما برای تحویل کالا تماس گرفته میشود
هزینه ارسال در شهر های مشهد و تهران کاملا رایگان و توسط تیم لجستیک سهره خدمت شما ارسال میشود.
و هزینه ارسال شهرستان توسط باربری تعیین و خدمت شما ابلاغ مشود.
بله، در صورتی که مراجعه حضوری برای دریافت محصول برای شما امکان پذیر باشد هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توانید برای دریافت محصول خود به انبار گروه تولیدی سهره مراجعه کنید
محصولات سهره با توجه به نوع طراحی که دارند در تعداد بسته بندی های مختلفی به دست مشتریان خواهند رسید. لازم به ذکر است اقلام تشکیل دهنده هر محصول در صفحه اختصاصی به همان محصول درج شده است
طبق بررسی های گروه توسعه مجموعه سهره، بیشترین آسیب های به وجود آماده در حمل و نقل ناشی از عدم استفاده از ضربه گیر های مختلف بوده است.
بنابراین تمامی کالاها با استفاده از فوم های ضربه گیر و کارتن و سپس توسط پلاستیک های حبابدار کاملا پوشیده و بسته بندی میشوند.