بررسی سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

محسن شاهرخیان
26 اسفند, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

بررسی چیدمان منزل

دکوراسیون خانه

دکوراسیون منزل زمانی چشمگیر خواهد بود که فضایی اصولی و زیبا را خلق کرده و  آنقدر زیبا، خاص و شیک باشد که باعث ارزش و زیبایی خانه شده باشد.

چیدمان منزل قواعد و اصول خاصی دارد که با رعایت آن میتوانید بهترین و زیباترین دکوراسیون خانه را داشته باشید.

امروزه تیم های بسیار خبره و توانمند در زمینه دکوراسیون منزل فعالیت دارند.

در ادامه با سبک چیدمان منزل مدرن، مطالبی را در اختیار شما قرار داده ایم.

دکوراسیون منزل مدرن

چطور منزل خود را به سبک مدرن چیدمان کنیم؟

سبک مدرن ساده ترین سبک در چیدمان منزل به شمار می آید.

در این نوع چیدمان از ساده ترین لوازم منزل و اکسسوری از جمله مبلمان، میز جلومبلی، کنسول، میز تلویزیون، شلف های دیواری و … استفاده میشود.

برای چیدمان سبک مدرن، از رنگهای روشن و المان های ساده استفاده کنید.

به همان میزان که باید از وسایل ساده در این سبک استفاده کنید، بهتر است نورپردازی بالایی هم در این سبک اجرا شود.

 

چند پیشنهاد برای سبک مدرن:

ویژگی‌های سرویس خواب عروس

چیدمان پذیرایی خانه

اگر پذیرایی خانه بزرگ است و خیلی محدودیت ندارد می توانید مبلمان پذیرایی را تقسیم کنید و دو بخش پذیرایی را به چیدمان مبل ها اختصاص دهید، اما اگر محدودیت متراژی دارید بهتر است یک مبل ال برای پذیرایی انتخاب کنید.

بخشی از دیوارهای پذیرایی خانه را به آینه کاری اختصاص دهید؛ زیرا آینه کاری دیوار هم موجب بزرگنمایی فضا می شود و هم اطراف خود را روشن تر می کند.

یک یا دو گلدان بزرگ با گل و گیاهان طبیعی را تهیه کنید و در گوشه و کنار پذیرایی قرار دهید. برای تهیه گلدان به سمت گل های آپارتمانی بروید تا نگهداری از آن آسان باشد.

یک نورپردازی خاص و زیبا موجب چشمگیر شدن چیدمان پذیرایی خانه می شود و جلوه خاصی به پذیرایی می دهد؛ بنابراین بهتر است یک نورپردازی خاص و شیک برای چیدمان خانه و پذیرایی آن در نظر بگیرید.

 

چیدمان اتاق خواب خانه

چیدمان اتاق خواب خانه باید بگونه ای باشد که آرامش در آن به خوبی حس شود و افراد احساس راحتی داشته باشند. یکی از مهمترین نکات در چیدمان اتاق خواب قرار گیری تخت خواب در بهترین نقطه است. نکته مهم این است که تخت خواب روبروی درب و زیر پنجره نباید قرار بگیرد و روبروی آن هیچ گونه آینه ای نباید باشد.

اگر اتاق خواب شما محدودیت متراژی ندارد می توانید بخشی از آن را به کلوزت روم اختصاص دهید تا پوشاک خود را درون این اتاق بچینید.

 

سخن پایانی

چیدمان خانه یکی از پروسه هایی است که اگر تجربه و خلاقیت کافی برای انجام آن را نداشته باشید نمی توانید به خوبی یک چیدمان و دیزاین اصولی برای خانه ایجاد کنید به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر تجربه و مهارت کافی برای این چیدمان و دیزاین را ندارید حتما از طریق بهترین تیم چیدمان خانه اقدام کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.